Is uw organisatie goed voorbereid op een crisis?
Training crisiscommunicatie
Hoe communiceer je onder grote druk?
Uw organisatie wordt overspoeld met aandacht en vragen vanuit de media. U moet hier passend op reageren en ervoor zorgen dat het imago van de organisatie geen schade oploopt. Dit kunt u niet alleen. Uw team moet zaken voor u uitzoeken, de voortgang bewaken, voorstellen doen en reageren op de (social) media. Daarnaast is de druk tijdens een crisis intens. Deze training leert u hoe u dit allemaal in goede banen leidt.
Direct plannen?
Bel 088-166 3000
Programmavorm
- Maatwerkprogramma: afgestemd op uw werkelijkheid
- Gebruik van (simulatie van) social media
- Duur: een dag
- Echte workshop: u moet het gewoon doen
- Praktisch oefenen met reële cases
- Wat (niet) te doen in het eerste gouden uur
- Taakverdeling interne en externe communicatie
- Samenwerking met verschillende organisaties en overheid
- Basisuitleg Gecoördineerde Regionale Incidentbestrijdings Procedure (GRIP)
- De werking van crisiscommunicatie lokaal, regionaal en landelijk
- De impact van social media tijdens een crisis
- Omgang met pers